Экзамены 2021

«Гарачыя» тэлефонныя лініі

У перыяд падрыхтоўкі і правядзення выпускных экзаменаў арганізавана работа “гарачых” тэлефонных ліній па наступнаму графіку:

Валюшыцкая Ірына Анатольеўна,

дырэктар дзяржаўнай установы адукацыі “Бараўскі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад – сярэдняя школа”  

тэлефон: +375(44)541 58 72

Тэлефон прыёмнай: 8(01716)4 11 80

Гапанькова Галіна Уладзіміраўна,

начальнік упраўлення па адукацыі, спорце і турызме

Тэлефон: 8(01716)76345

+375(44) 5005780

+375(29) 7579348

Тэлефон прыёмнай: 8(01716)76633

Факс прыёмнай: 8(01716)7686

“Гарачая  тэлефонная лінія” галоўнага ўпраўлення па адукацыі Минскага аблвыканкама

8-(017)-500-42-26 

панядзелак – пятніца

з 8.30 да 17.30

абед з 13.00 да 14.00

 

ГРАФІК работы кансультатыўнага пункта

па падрыхтоўцы да правядзення выпускных экзаменаў

на II ступені агульнай сэрэдняй адукацыі

ў 2020/2021 навучальным годзе

Дзень

Час

Прадмет

Настаўнік

панядзелак

15.10-16.00

адміністрацыя

Валюшыцкая І.А.

 

аўторак

15.10-16.00

матэматыка

Сазонава Т.Я.

серада

15.10-16.00

рус.мова       .

Баранава Т.А.

пятніца

15.10-16.00

бел.мова

Носка С.Я.

 

Графік правядзення кансультацый да выпускных экзаменаў

па завяршэнні  навучання і выхавання на II ступені агульнай сэрэдняй адукацыі

ў 2020/2021 навучальным годзе

IX клас

Дата

Пачатак правядзення

Прадмет

Настаўнік

1 чэрвеня

9.00

Беларуская мова

Носка С.Я.

3 чэрвеня

9.00

Руская мова

Баранава Т.А.

7 чэрвеня

9.00

Матэматыка

Сазонаў М.А.

 

Расклад выпускных экзаменаў па завяршэнні навучання і выхавання

на II ступені агульнай сэрэдняй адукацыі

ў 2020/2021 навучальным годзе

IX класс

Дата

Пачатак экзамена

Прадмет

Форма правядзення экзамена

Кабінет

2 чэрвеня

9.00

беларуская  мова

у пісьмовай форме (дыктант)

каб.рус.

мовы

4 чэрвеня

9.00

руская  мова

у пісьмовай форме (дыктант)

каб.рус.

мовы

8 чэрвеня

9.00

Матэматыка

у пісьмовай форме (кантрольная работа)

каб.рус.

мовы


РЭКАМЕНДАЦЫІ НАВУЧЭНЦАМ

Экзамены-гэта заўсёды непазбежны і заўсёды вельмі складаны перыяд у жыцці старшакласнікаў. Адны адчуваюць толькі лёгкае хваляванне і ідуць на экзамен, упэўненыя ў поспеху. У іншых выпрабаванні выклікаюць пачуццё трывогі або нават страх.

Як у гэты няпросты перыяд захаваць працаздольнасць, упэўненасць у сабе, як падтрымаць добрую фізічную і псіхалагічную форму?

Падтрымліваць працаздольнасць на належным узроўні вам дапамогуць наступныя правілы:

  1. Чаргаванне разумовай і фізічнай працы.
  2. Выкананне фізічных практыкаванняў, сярод якіх перавагу варта аддаваць кулькам, свечцы, стойцы на галаве, т.як гэта спрыяе прытоку крыві да клетак мозгу.

Выкананне нескладанай зарадкі для вачэй праз кожныя 20-30 хвілін заняткаў. Каб вочы адпачылі, выканайце два любых практыкаванні:

- паглядзіце напераменку уверх-уніз (25 секунд), налева–направа (15 секунд);

- напішыце вачыма сваё імя, імя па бацьку, прозвішча;

- напераменку фіксуйце погляд на аддаленым прадмеце (20 секунд), потым на лісце паперы перад сабой (20 секунд);

- намалюйце квадрат, трохвугольнік — спачатку па гадзіннікавай стрэлцы, потым у процілеглы бок.

  1. Мінімум тэлевізійных перадач! Забыцца пра існаванне смартфона!!

Па-другое, звярніце ўвагу на арганізацыю свайго працоўнага месца. Размяркуеце на працоўным стале ўсе неабходныя прыналежнасці ў зручным для вас парадку. Размясціце на стале і сценах прадметы і малюнкі ў жоўтай або фіялетавай танальнасці, паколькі гэтыя колеры павышаюць інтэлектуальную актыўнасць.

І, нарэшце, складзіце план заняткаў, вызначыце для сябе канкрэтную задачу на кожны дзень, г. зн., што менавіта сёння трэба вывучыць. Чытаючы падручнік, вылучыць галоўныя думкі. Навучыцеся складаць кароткі план адказу асобна на кожнае пытанне. Паўтарайце матэрыял па пытаннях. Працуючы над навучальным матэрыялам, улічвайце асноўныя заканамернасці запамінання:

  1. Цяжкасць запамінання расце непрапарцыйна аб'ёму. Вялікі ўрывак вучыць больш карысна, чым кароткае выслоўе.
  2. Пры аднолькавых высілках колькасць запамінальнымі тым больш, чым вышэй ступень разумення.
  3. Размеркаванае завучванне лепш канцэнтраванага. Лепш вучыць з перапынкамі, чым запар, лепш патроху, чым адразу.
  4. Больш эфектыўна больш часу траціць на паўтарэнне па памяці, чым на простае шматразовае чытанне.
  5. Калі працуеце з двума матэрыяламі — вялікіх і паменш, разумна пачынаць з большага.
  6. У сне чалавек не запамінае, але і не забывае.

МЕТАДЫЧНЫЯ РЭКАМЕНДАЦЫІ па фарміраванні культуры вуснага і пісьмовага маўлення

Нормы оценки результатов учебной деятельности учащихся общеобразовательных учреждений по учебным предметам

Перечень заболеваний, которые являются медицинским основанием для освобождения учащихся от выпускных экзаменов

ПОЛОЖЕНИЕ О ДОКУМЕНТАХ ОБ ОБРАЗОВАНИИ, ПРИЛОЖЕНИЯХ К НИМ, ЗОЛОТОЙ, СЕРЕБРЯНОЙ МЕДАЛЯХ И ДОКУМЕНТАХ ОБ ОБУЧЕНИИ

Правила проведения аттестации учащихся при освоении содержания образовательных программ общего среднего образования